Dricka te? Jag?

Är det möjligt att jag är sugen på te igen? Jag som i vanliga fall avskyr te och tycker det smakar gammalt varmvatten. Jag drack ju te imorse för att jag hade ont i halen och nu är jag sugen på att dricka te igen. Ja det får nog bli en kopp om en liten stund...

Vad har annars hänt idag då; vi har precis ätit pizza och druckit massor av cola. På vardagarna är det ju meningen att vi ska vara nyttiga så nu när det är helg så får man ju passa på att kränga. Bara tre timmar kvar tills söndagen är slut, måste propa i mig lite godis till innan det är försent!

Haha nä så allvarligt är det inte, men jag vill verkligen försöka va nyttig denna veckan. Mamma har varit jätte duktig och gått ner 2,2 kg på fem dagar. Jag förstår inte hur hon klarar det. Jag vill ju inte går ner i vikt egentligen. Vill bara bli av med min lila kulmage och sen vill jag bli lite mer vältränad. Om vi nu ska kunna cykla Vättern runt i sommar så måste vi ju vara i toppform. Jag tänker inte sätta mig på en cykel och cykla 30 mil (ca 15 timmar!!) om jag inte är i bra form. Ska sätta mig ner och försöka göra upp ett träningsschema. Det blir kanske enklare då..

Kan ni tänka er mig cykla såhär i 30 mil?

Jag vet inte riktigt om jag kan det...

 

Så nu ska jag gå och laga lite te, ha en mysig söndagkväll. Kramar Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0