Dumma föräldrar

Inte mina alltså :)

Jag sitter och kollar på ett program om tjocka ungdommar. De är så tjocka att de inte kan gå ur sängen själv. De bara ligger i sina sängar och äter och spelar tv-spel, de väger runt 250 kg!!

Jag blir så himla arg på deras föräldrar som har tillåtet dem att bli så. Självklart kan det inte vara så lätt för dem att alltid säga till ett litet barn som inte förstår varför hon/han inte får äta godis och kakor som alla andra barn. Men föräldrarna skulle ha gjort rätt från början, rätt och annorlunda.

Det kan verkligen inte vara lätt att vara en bra föräldrar, jag beundrar de som lyckas!
Jag och Mattias är ju föräldrar nu, världsföräldrar :) Vi får väl se hur det kommer gå, förmodligen bra.

Nä nu måste jag kolla klart på programmet och sen gå och lägga mig. Sov gott allihop. Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0