Fredag fredag wiiiiii

Veckan har verkligen gått sjukt fort, det känns som att det precis var måndag. Men tydligen inte.

Ja som jag skrev tidigare så planerade jag ju att städa innan skolan. Och det gjorde jag också, även Mattias hjälpte till så nu är hela lägenheten dammsugad och allt är undanplockat. Det känns verkligen jätte skönt, det var på tiden att vi städade!

Ja sen stack jag till skolan, hade en föreläsning i Linjär algebre och sen slutade vi för dagen. Lagom lång dag. Höll Linda och Martin sällskap medan de åt sin medtagna lunch och sen gick vi en runda i stan innan jag mötte upp Mattias för lunch. Matlådorna har verkligen gått dåligt denna veckan. Det blev iallafall entrecote med potatisgratäng och rödvinsås, och det var ändå det billigaste allternativet vi hittade, förutom vårt vanliga thaiställe. Väldigt gott var det!

När vi ätit färdigt så skiljdes vi åt, Mattias gick tillbaks till jobb och jag åkte hit, "hemma" alltså. Ska se om jag kanske kan få något skolarbete gjort. Det finns ju inte så mycket annat och göra här.

Ha en fortsatt bra fredag, kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0