Har fört över bilder...

När jag använder Mattias kamera till att fotografera så tar det alltid så lång tid innan jag för över bilderna. Så här kommer lite bilder...

Förra helgen var vi ju nere i Skåne och firade Mattias pappa.

Födelsedagsgrisen och de två hundgästerna.


Jag och Kori. Jag ser lite skeptisk ut, kan bero på att Kori rev sönder mina strumpbyxor.. Men det är ingen fara nu för jag har köpt nya strumpbyxor och Kori är fortafarande världens finaste hund.


Fick även träffa de här två tjejerna igen. Det va ju kul :) Synd att inte Oskar va med också...

Som ni vet så lagade ju jag och Mattias crepes för några dagar sedan för att vi skulle ha mat till våra matlådor.
Så här såg det ut:


Det tog två timmar för oss att laga maten och det blev ändå bara till två matlådor var...

Så, där va lite av de bilder som fanns på kameran. Snart ska jag återkomma med ett inlägg om vad vi köpte i Ullared. // Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0