Hemma igen...

Så nu är vi hemkomna från dagens runda på A6. Jag lämnade mina stövlar för omklackning och 280kr kommer det kosta. Jag har nämligen gått sönder klackarna helt. Dessutom har jag tydligen gått snett också, så den ena måste byggas på mer än den andra. Jag fick skorna av pappa förrförra vintern och jag vill verkligen inte behöva kasta dem för jag gillar dem så mycket. Så jag hoppas hoppas att omklackarsnubben gör ett bra jobb så att de inte känns konstiga att gå i och så att de inte ser konstiga ut. Ja vi får se imorgon när jag ska hämta dem...

Ja vad shoppade vi annars då. Jag köpte faktiskt inga kläder alls, hade bestämt mig redan innan vi körde iväg att jag skulle vara riktigt snål, och jag lyckades. Mattias köpte iallafall några tröjor och lite annat, bra för det behövdes! Det verkar som alla hans tröjor antingen har minst ett hål i sig eller så har de en oljefläck... Typiskt killar!

Sen så har vi faktiskt köpt den första möbeln till den nya lägenheten. Jag hade jättegärna velat lägga in en bild på den, men vi har inte ens tänkt packa upp den innan vi har flyttat. Men det blev iallfall den hyllan som jag hade i åtanke. Hyllan ska vi ha på toaletten med lite fina ljus, någon växt, handdukar och kanske något annat på, vi får väl se.

Eftersom jag inte kan fota vår hylla så fick jag leta upp en bild på internet.

Så ja, så här ser den ut. Fast våran är vit.

 

Vi köpte även en inflyttningspresent till Linda som flyttade igår. Ska bli spännande att få se hennes lägenhet. Sen så åt vi taco-buffé också, bara för att vi skulle slippa laga mat. Vi är lata, jag vet!

 

Ha nu en bra tisdagskväll, kramar Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0