Hemmafru

Jag vill ju inte göra mina läsare besvikna... Så bara för att bevisa att jag är en hemmafru som studerar så har jag precis beställt hem en garnkatalog med tillhörande garnprover. Vår lägenhet har nämligen förvandlats till en sy-, sticknings- och broderistuga. Mysigt tycker jag! Tur för Mattias att han inte är hemma, han hade nog tyckt att jag skulle städa. Men jag hinner inte. För nu håller jag på att fixa och trixa med julklapparna. Julen är ju snart här, och årets julklappar kommer troligtvis vara hemmagjorda. Man måste ju tänka på miljön!  Nä men det är kul att fixa själv, och ni (familj och vänner) behöver inte oroa er. Jag ska köpa något till er också.

Nu ska jag pyssla vidare.
// Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0