Katastrof på Traderafronten

Inte nog med att jag köpt både skor och en film till mig själv. Nu börjar jag buda till höger och vänster till andra också!
"En sån hade Sara gillat", "Mamma behöver nog en sådan", "en sådan här måste ju Ronja ha". Helt galet och inte så ekonomiskt kanske. Som tur är så är jag ju så snål att jag inte budar så högt. Har köpt en bok till Sara för 11 kr, det är lagom och hon verkade glad, perfekt!

Nä nu måste jag buda vidare. Har ett par Lacosteskor som går ut om 40 min, budet ligger på 155kr och ingen verkar vilja buda mer. Tråkigt, mina drömmar om att bli rik får jag nog lägga till sidan...

Ha det så bra tills vi hörs igen, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Fanny

du det verkar farligt:P

2009-09-17 @ 09:05:21
URL: http://fannyflummig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0