Lördag, äntligen helg

Godmorgon allihop, hoppas ni sovit gott!

Idag vaknade jag pigg och utvilad för en gångs skull, vilket är konstigt eftersom jag bara sovit sju timmar. Men strunt i det man får ju låtsas att man sovit ut ordentligt. Jag gick iallafall upp kl nio och räknade matte. Tycker att det var väldigt duktigt av mig med tanke på hur mycket jag brukar räkna i vanliga fall.

Mattias sover fortfarande, ska snart väcka honom så vi kan äta frukost och köra iväg. Idag ska vi nämligen på en liten miniutflykt. Eller ja det har jag bestämt, vi ska till Gränna för att kolla på racecyklar. För tydligen ska jag också cykla Vättern runt till sommaren. Jag vet det kanske låter tråkigt och jobbigt men jag måste faktiskt säga att jag känner mig väldigt taggad. Tänk ändå att klara att cykla 30 mil!! Ja vi får se hur detta äventyr kommer gå...

När vi ändå är i Gränna så tycker jag att vi ska ha en minisemesterdag. Vi kan kolla när de gör polkagrisar eller något sådant :D

Vi har ju inte varit där än så jag fick ta en bild på google hihi

Ska ta med Mattias superkamera och se om jag kan ta någon fin bild idag



Ha en bra dag!
Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0