Matlab och redovisning

Usch vilken dag!
Dagen började med att vi skulle göra en matlab, vilket innebär att man sitter och räknar ut matteuppgifter i ett datorprogram. Problemet var ju att bara ett visst antal personer kunde vara inloggade i programet åt gången. Vi fick alltså vänta en timme och tio minuter innan  vi kunde logga in. Sen när vi väl var inloggade så var det ju bara 35 minuter kvar, och då bestämmer sig läraren för att ha en genomgång. Så vi fick alltså 20 minuter på oss att göra labben och resten får vi göra på vår fritid. Väldigt irriterande eftersom vi inte vet vad vi ska göra.

Men men.. vi fick strunta i det och gå och äta lunch. Eftersom vi åt tacobuffé till middag igår så hade jag ju ingen matlåda så det fick bli en billys pizza och sen var det dags för redovisningen. Som gick åt helvete och nu behöver vi aldrig mer prata om det. Fick reda på idag att det inte ens påverkar betygen det minsta. Hallå!! Satt jag och skrev nästan hela arbetet själv helt i onödan. Ikväll ska jag äta något onyttigt och tycka synd om mig själv!

Fast först får vi väl gå och handla, laga mat, hämta mina stövlar hos omklackarsnubben också ska vi kolla på Lindas nya lägenhet och jag måste lägga mig tidigt för vi börjar åtta imorgon. Men någonstans där emellan ska jag tycka synd om mig själv!

Ett minus till är att jag fick hem en faktura på min förarlicens som jag behöver till tävlingen i Danmark. Licensen gäller för 2009 och kostar 790kr. 790 kr för en tävling blir det ju då. Kan detta stämma?!? Så gick det med de sparandet....

Deprimerande kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Stella

jag kommer och muntrar upp dig innan jul :D

2009-10-01 @ 14:54:58
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Pappa

Kan väl sponsra dig på licensen ifall jag får fota dig när du är som lerigast på tävlingen så jag har något roligt till min blogg Hi.hi.

2009-10-01 @ 22:19:10
URL: http://mushu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0