Matte

Nu har jag varit jätteduktig och räknat matte i över en timme. Räknade ju matte imorse också. Så här mycket pluggande har det inte blivit på länge, det här har varit en bra dag!

Med risk för att låta som en total tönt så måste jag faktiskt säga att jag tycker Linjär algebra är ganska så kul.

Speciellt Gausselimination hihi

 

Nu har jag iallafall räknat klart för idag. Ska gå och borsta mina tänder och sen gå och lägga mig. Sov gott allihop, kramar Annie

 

PS. Här kommer en bild tillägnad pappa som kommit hem från Polen idag. Vi som känner honom vet ju att han tycker roliga historier och roliga bilder är väääldigt kul!

DS.


Kommentarer
Postat av: Stella

jag sysslar också med gauusgrejs :P fast det heter gaussytor jag använder det i elläran xD men skit samma! du skulle ner i helgen? ska du med till möllan på fredag? :) du kan ta med dig mattias. puss

2009-09-21 @ 20:44:12
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0