Nytt utseende

Var precis inne och kollade på min blogg. Undrar om det ska se ut som det gör nu, jag är ju inte så insatt i bloggdesign och sånt. Vi åfr väl se, just nu är det väldigt lila iallafall och Mattias kommentar va "Jag gillade det rosa med hjärtat". Jaha, får väl se hur det blir i slutändan. Senare idag ska iallafall Mattias hjälpa mig med headern om han hinner. Han har ju ett arbete som ska vara klart idag, så han satt och jobbade till halv fem inatt. Pratade precis med honom och han hade gått upp för tjugo minuter sedan. Kan ju verka som att det hade varit smartare att lägga sig i tid och stiga upp tidigt, men när det gäller sånna datagrejer så kan man inte bara sluta mitt i. Så han var tvungen att bli klar med det han höll på med. Tredje kvällen jag fick gå och lägga mig själv alltså. Innan tyckte jag ju aldrig att det va nått problem att sova själv, men nu har man blivit bortskämd. Jag menar vem väntar mer än 2 minuter på att sängen ska bli uppvärmd?!? Inte jag iallafall, det behöver man inte när man delar säng med värmeelementet Mattias. Perfekt!

Nä nu får jag väl jobba lite med byggprocessprojektet. Jag skulle ju träffa min grupp idag och göra klart inlämningen, men det var bara en annan i gruppen som dök upp idag. Så nu jobbar jag själv.

Ha en bra dag!
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Stella

annie! golden ikväll? ;)

2009-09-25 @ 16:39:39
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0