Onsdag

hej nu sitter jag i en av skolans datorsalar. Håller på att skriva lite i projektarbetet i Byggprocessen. Jätte tråkigt! Speciellt när man ser alla andra sitta i grupper och jobba och jag vet att min grupp inte gör något alls och jag själv sitter och skriver in allt som de sedan får betyg på. Surt!

Men men, inga sura miner. Skoldagen är kort idag iallafall. Börjar med byggprocessen kl 1 (dagens första lektion) och sen slutar den kl 3. Mellan 3 och 5 är det en frivillig räknestuga, får se ifall jag går dit eller om jag följer med Linda till IKEA. En runda på IKEA är ju verkligen aldrig fel!

Ha det nu så bra så hörs vi senare, kramar Annie.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men säg till läraren då, så får det ju inte vara, det verkar ju varit så jätte länge...

2009-09-23 @ 14:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0