Onsdag

Nyss hemkommen från skolan. Det har varit en dag med massa matte och lite byggprocess. När jag hade slutat så gick jag och hämtade Mattias på kontoret sen körde vi hem. Eller ja vi gjorde en lite avstickare inom posten och hämtade mitt körkort. Nu behöver jag bara ett nytt passerkort sen är min plånbok komplett igen! Men det är inte det lättaste att få tag i ett sådant. De har bara öppet tis-tors mellan 11.00-11.30 ch 14.00-14.30. Precis de tiderna jag aldrig har rast. Får se om jag kan springa ifrån någon föreläsning...

Nu ska jag bara äta upp min Billy's pizza (blev så himla hungrig så jag orkar inte vänta på att vi ska laga någon mat) sen ska vi planera vad vi ska handla till middag de närmsta dagarna.
Men just nu sitter min kära pojkvän såhär...


Så det lär ju ta ett tag innan vi kommer iväg!

Jaja, nu ska jag fortsätta äta. Fast pixxan är kall. Men god var den, det är någon limited edition sort som är med köttfärs och lite kryddor. Det ska nog föreställa något mexikanskt. Gott!

Hej så länge. Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0