Så har jag spenderat kvällen...

Idol, massa surfande, tvättvikande, städning.. ja det är nog det.

Mattias har varit i garaget idag igen, han är ju mitt i inflyttningen så han har varit och hjälpt till att flytta runt grejer så att hans plats ska bli fri. Så himla kul för honom för han har letat efter ett garage så länge nu. Tråkigare för mig som sitter enam hemma, men jag klarar mig :P


AAAAH!!
Jag måste börja gillra fällor om Mattias ska börja spendera kvällarna i garaget.
I am not safe here!
hihi

När Mattias hade kört iväg så skulle jag "bara" sätta mig vid datorn en liten stund. Satt där i två timmar till Idol började. Jag väntade nämligen på att det skulle börja. Men när det började så va det så tråkigt så jag började städa och skruva ihop några lådor vi köpte på IKEA för ett tag sedan. Städade garderoben och vek tvätt. Sen kom Mattias hem, så nu sitter vi vid vars en dator som vanligt. Konstigt för när vi inte träffas så saknar jag alltid honom, men när vi sedan träffas så känns det som vi inte utnyttjar tiden. Det ska jag ändra nu! Ska gå och fixa lite te eller något liknande. Sen så! Eller ja, Mattias måste visst jobba lite och jag har ju redovisning imorgon som jag måste öva på. Men sen så... kanske.

Hörs kanske senare, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Matilda Hofvander

Den filmen tröttnar man aldrig på! :)

2009-10-04 @ 01:41:30
URL: http://matildahofvander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0