Skvallertidningar eller mattidningar?

I ett tidigare inlägg skrev jag ju att jag skulle läsa klart tidningen Laga lätt. Stella frågade då var skvallertidningarna har tagit vägen. Ja du... De har väl sakta börjat bytas ut. Eller ja, de har inte byts ut helt men jag läser inte bara skvallertidningar. Nu prenumererar jag på Cosmo och Laga lätt och sen blir det väl då och då att man köper nån extra tidning. Hittills denna månaden har jag köpt Glamour och Hus & Hem. Lite variation det också haha. Men tidningar är ju så kul. Och man måste ju variera sig lite, kan ju inte bara läsa IKEA-katalogen, eller hur pappa ;P

Nu ska vi göra milkshake och kolla på film. Vi har lite frukt som behöver ätas upp innan vi far ner till Skåne så det blir perfekt till filmmyset!
Ha en mysig kväll, kramar Annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0