Tiden går så fort...

Hade ju tänkt lägga in bilder på det vi köpte på IKEA, hittills har ni ju bara fått se kaffe och äppelkaka. När jag sa att vi hade köpt lite saker på IKEA så menade jag ju inte fikan. Jag har iallfall fotat grejerna så ni får se dem imorgon. Jag behöver nämligen hjälp med att lägga in bilderna i datorn, är ju inte så teknisk själv. Men eftersom jag har en hårt arbetande pojkvän (mycket bättre på att ta vara på tiden än jag är) så har han tyvärr inte tid att hjälpa mig med bilderna nu. Men jag lovar lovar lovar att jag ska lägga in bilderna imorgon. Men det blir antagligen ifrån Skåne då, tänkte nämligen sno med mig Mattias kamera i helgen. Tycker det är på tiden att vi fotar lite mer och när nu Mattias har en super kamera; varför ska jag fota med min mobil då? Onödigt!

Min hårt arbetande pojkvän.
Det här visar även hur långt mina datakunskaper sträcker sig.
Jag kan klistra in lite hjärtan. Fint va?!


Har iallafall varit lite effektiv idag. Satt en och en halv timme med Byggprocessprojektet. Skönt att ha det klart, men synd att ingen annan i min grupp har varit aktiva. Någon kunde ju iallfall skapat en grupp på ping-pong (högskolans schoolsoft) så att vi kunde diskutera resten av uppgiften. Men nä, även det fick jag göra. Har bjudet in de andra till gruppen så nu får vi se om de går med, annars sitter jag här helt själv...

Det är väl allt jag hunnit med under kvällen; äta och plugga. Kul. Ska bara skriva klart detta inlägget sen ska jag gå och lägga mig...

Men först en liten veckoplanering, dessa grejer måste jag fixa den kommande veckan:

- Nytt sf-kort (det gamla blev ju stulet)
- Skicka kopia på polisrapporten och på mobilens kvitto till försäkringsbolaget. Förhoppningsvis får jag ut någor på försäkringen iallfall.
- Ta med polisrapporten till vaktmästeriet och hämta ut ett nytt passerkort (det föra blev ju stulet)
- Gå till posten och hämta ut mitt nya körkort (det föra blev ju stulet!)
- Skriva brev till mormor. Nu när jag flyttade till Jönköping så bestämde jag och mormor oss för att vi ska vara brevvänner. Någon annan som vill skriva brev med mig?
- Räkna massor med matte
- Göra klart projektarbetet i Byggprocessen 1
- Fixa inlämningsuppgiften vi har i Samhällsplanering (skriva ut höjdskillnadet på en ritning, boooring)
- Packa inför helgen (måste fixas ganska snart, iallafall innan vi kör imorgon haha)
- Fixa resten av de kläder och skor som ska ut som annonser
- Få Sara att hjälpa mig fixa en snygg design på bloggen
- Få Mattias att hjälpa mig fixa en snygg header till bloggen
- Få tag på drömskorna i rätt storlek, de är ju slut i hela Jönköping så nu letar jag nedåt landet.

Så här ser drömskorna ut, de är från Scorett.
Vill ha! Hittar ni i storlek 41 så paxa dem till mig.


Nu kan jag inte komma på mer. Men det är säkert mer. Nu kommer jag få gå in på bloggen flera gånger om dagen och kolla vad jag ska göra... Men det är klart, då får man ju lite trafik hahah

Ha en mysig torsdagskväll, gå inte och lägg är försent! Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0