Tisdagstrött

Nu är jag trött trött trött! Var i skolan vid halv nio och kom hem vid halv åtta på kvällen. Vi hade lektion mellan 10 och 12 och sen gick jag, Mattias, Linda och Martin till Hot Asia och åt lunch. Gott och trevligt sällskap, det gillar vi!

När vi ätit klart så gick vi tillbaka till skolan för att försöka få färdigt våra ritningar. Vi satt mellan 13 och 18 och jag är ändå inte klar. Usch just nu känns det som att jag aldrig kommer bli klar, dessutom vet jag inte om det är rätt så i värsta fall så får jag göra om denna ritningen också. Hoppas inte!

Nu ska jag fortsätta lägga ut auktioner på Tradera och så ska jag försöka vara lite social med min kära pojkvän. Förlåt att jag uppdaterar så dåligt, ska försöka bättra mig.

Ha det bra och gå och lägg er tidigt. Och Sara, krya på dig!
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Sara

Naaw Tack Annie ^^

2009-09-15 @ 22:36:37
Postat av: Stella

haha, men annie, du är fan mer aktiv än oss andra med att uppdatera :P du behöver verkligen inte få dåligt samvete! det borde snarare jag ha xD

2009-09-16 @ 18:34:31
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0