Torsdag

Idag har det avrit en bra dag!

Dagen började med tråkig samhällsplanering kl 8 på morgonen. Jag var väldigt trött men det löste jag och Linda genom att gå och köpa kaffe och choklad. Mums. Piggare blev vi.


Tyvärr har det inte gått så bra med matlådorna denna veckan. Vi åt thaimat i tisdags och idag blev det pasta.
Mysig lunch med Mattias iallafall. Och nä han pratade inte i telefon hela tiden, men han är mitt uppe i en deadline på ett jobb och då måste man ju ta vissa samtal. Mysigt annars iallafall :)

Sen var det matte som gällde resten av dagen. En föreläsning och ett övningstillfälle där vi jobbade med grupparbete. Vi fick tillbaka ännu en inlämningsuppgift med full poäng. Får man 80% rätt på inlämningsuppgifterna så sänks betygsgränserna på tentan. Så vi kommer troligtvis få våra gränser sänkta eftersom det gått så bra hittills. Väldigt bra!

Sen bestämde jag och Linda att vi skulle sitta kvar i skolan och räkna två timmar. "Tyvärr" blev det istället att vi satt och snackade om allt möjligt och vi han även designa lite husvagnar och husbilar haha. Det är kanske det vi ska jobba med i framtiden...

När klockan blev fem gick jag och mötte Mattias vid hans kontor.

När jag går från högskolan till Mattias kontor så går jag längst vattnet. Så här fint väder var det vid femtiden. Solen strålade, Munksjön låg nästan helt spegelblank och det var ganska varmt. Längst vägen (som går längst vattnet) växer det träd hela vägen. Små träd med rönnbär på. Det märks att hösten är här, både mysigt och lite dystert..


Sen åkte vi hem tillsammans, lagade falafel med couscous och mynta sås, tyvärr blev det inte lika gott som vanligt, och efter det har jag kollat på tv och sovit och Mattias har jobbat. Nu är det snart dags att gå och lägga sig och ännu en dag har gått. Tiden går verkligen fort...

Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0