Tyck synd om mig!

Har jätteont i huvudet och är helt stopp i näsan samtidigt som den rinner hela tiden. Har börjat få hosta, det är grått ute, jag har mycket att göra i skolan m.m. m.m. Tycker väldigt synd om mig själv just nu. Har ju dessutom haft en möte med min trevliga lilla projektgrupp. Ska bli skönt nästa vecka när vi ska redovisa för sen slipper jag den gruppen.

Förutom mötet med projektgruppen så har dagen faktiskt varit väldigt bra. Jag började ju inte förrän kl 1 så jag fick sovmorgon till halv tio. Sen stack jag till skolan och satt och räknade en timme, sen lunch, sen projektgruppsmöte. Efter det var det räknestuga som jag egentligen hade planerat att gå på, men... Linda skulle till IKEA och ville ha sällskap och om jag får välja mellan matte och IKEA så kan ni nog förstå vad jag valde...

Det blev först en lång runda på IKEA, där jag köpte plastlådor och jättesöta små espressokoppar, sedan gick vi en runda på A6. Så nu är jag ägare av ännu en kofta, mammas flicka ja just det. Shoppingen avslutades med vars en glass, perfekt avslut!


Plastlådor som man kan ha småsaker i, behövs alltid.
Jag hade väl tänkt ha sminkgrejer och snoddar o.s.v. i dem.



Jättesöta eller hur!
Egentligen är det en leksaksservis men jag tyckte de va jätte fina, och dessutom perfekt storlek för espresso. Mattias gillade dem iallafall. Och jag tror jag ska börja drica espresso bara för att få dricka ur de små kopparna.



Så här fin är koftan.
Jag köpte även strumpbyxor och vantar, men det kändes inte lönt att fota.
Ni får väl se det på någon gång hihi.


Nu ska jag kolla på Idol och försöka plugga lite. Ha en mysig onsdagskväll. Kramar Annie


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker synd om dig :(



Jag köpte också sådana plastlådor när jag var på Ikea :)

2009-09-23 @ 20:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0