Usch och fy och blä

Känns som den rubriken upprepas lite...

Men usch vilken start det har varit på denna veckan. Igådkväll satt jag och skrev på inlämningsuppgiften till halv tre. Vilket resulterade i att jag var så trött imorse att jag inte orkade stiga upp halv sju utan jag skippade första föreläsningen. Kom till den andra som började kl tio och då träffade jag min grupp. En person hade skrivit 2 sidor, den andra en sida och den sista ingenting. Jag hade skrivit 6 SIDOR! Jag är så himla arg just nu. Hatar att jag satt uppe i flera timmar och kämpade för gruppen medans vissa andra bara struntade i helt i arbetet. Men nu är det inlämnat iallfall så jag ska inte låta det förstöra min dag mer.

Dessutom så har stressen och den dåliga sömnen gett mig en hemsk huvudvärk. Hela huvudet känns som det ska sprängas och min käke är helt stel. Svårt att förklara men det känns som att jag biter ihop allt vad jag kan fastän jag i slappnar av. Har tagit en ipren nu och hoppas att den ska hjälpa...

Så, till något positivt istället. Vid sex-tiden ikväll ska vi åka och kolla på den nya lägenheten. Vi har ju kollat på den en gång innan men mitt minne börjar bli dåligt så jag vill gärna se den igen så jag kan börja planera mer. Det är ju nästan bara en månad kvar tills vi ska flytta. Wihoo! Ska bli jättekul. Linda flyttar in i sin lägenhet idag, väldigt fuskigt, så sen när v flyttat så har vi bara ungefär 300 meter emellan våra hem. Perfekt ju!

Nu ska jag bara slappa den närmsta timmen och hoppas på att huvudvärken försvinner. Sen blir det till att gå och handla och laga mat innan vi ska kolla på lägenheten :D Föresten en bra sak till, efter att vi kollat på lägenheten så ska vi flytta in Mattias i hans nya garage. Kul för honom eftersom han kan få mecka hur mycket han vill med sin bil, tråkigt för mig som kommer få sitta ensam i lägenheten. Jag får väl åka hem till Linda haha

Ha det nu så bra, kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0