Vår blivande lägenhet

Nu har vi varit och kollat på lägenheten. Köket va mycket större än vad jag kom ihåg. Jag trodde inte vi skulle få plats med vårt köksbord, men det kommer vi få. Med utdragsskivorna dessutom. tyvärr finns det nog inte riktigt plats med en diskmaskin. I så fall får vi ha en bänkdiskmaskin stående någonstans. Jaja, vi får se hur det blir...

Sovrummet är enormt! När vi har ställt in sängen och de två byråerna så kommer det fortfarande se helt tomt ut. En klädkammare finns det ju också och den verkar ganska lagom stor, eftersom vi har byråerna.

Arbetsrummet var MYCKET större än vad jag kom ihåg det. Jag trodde inte vi skulle få plats med två skrivbord i det. Jag trodde knappt att vi skulle få plats med ett. Men vi kommer få plats med två skrivbord utan problem :)

Vardagsrummet var tyvärr lite mindre än vad vi mindes det, men vi kommer få plats även där utan problem. Två toaletter finns det i lägenheten och i det ena badrummet får vi plats med en stående hylla också. Perfekt, för jag har redan en specifik i tanken...

Jag tror lägenheten kommer bli riktigt bra! Det enda negativa, vad jag kan komma på nu, är att de hade problem med möss eller råttor i källaren så man fick tänka på vad man ställde ner där eftersom de, enligt han som bor där nu, "tuggar i sig allt de kommer åt". Mindre kul, men det löser sig ju. Man får väl hoppas att vår hyresvärd gör något åt det och dessutom kan vi ju förvara våra grejer i plastbackar. Längtar tills vi ska flytta. Nu ska jag kolla runt lite på internet och drömma mig bort bland alla fina saker vi kan ha i våra finfina lägenhet. Dessutom får vi flytta in redan på lördagen nu (30/11), egentligen skulle vi flytta in på måndagen efter kl fyra. Wihoo!

Ha det bäst!
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

den e verkligen sjukt fin =)

2009-09-28 @ 20:36:38
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: FEBB

nej men tusen tack anni :D

2009-09-28 @ 20:47:07
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv:haha jo precis :D

2009-09-28 @ 20:55:43
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0