Wihoo! Mycket post

Det roligaste med att buda på Tradera är när paketen kommer. Jag har ju budat en del i helgen och idag kändes det som julafton när posten kom. En film, en bok och del annat. Kan ju inte berätta eftersom en del är julklappar, men filmen va iallafall Raise your voice. Jag vet, det är en fjortisfilm men jag gillar den så nu ska jag snart fixa något gott och sen mysa ner mig med duntäcket i soffan och kolla på film. Mys!

Wihoo! Posten är här!

 

Även Mattias har ju budat en del på tradera. Han har ju vunnit tre klockor hittills. Ni skulle bara veta hur han går och kollar på dem flera gånger om dagen och njuter av hur hans klockbox börjar fyllas. Om han ska fortsätta i den här tackten så måste jag snart köpa en nya klockbox till honom, och han har ju inte ens haft boxen i ett år haha.

 

Så nu film och mys. Ha det bra allihop, massa extra hälsningar till min syster Sara som äntligen fick komma hem från sjukhuset idag. Krya på dig massor massor.

Kramar Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0