Mirakelbär?

Efter lunch idag fick jag jätteont i magen och blev väldigt uppblåst. Jag började rapa jättemycket, vilket är väldigt konstigt eftersom jag aldrig brukar rapa (kanske tur att det inte kom ut andra hållet iallafall). När jag slutade vid tre hade jag fortfarande jätteont så på vägen hem så stannade jag till i en hälsobutik. Jag hann knappt innanför dörren innan jag fick en glas med acaijuice i handen. "Jaja nu ska de försöka pracka på en nått skit" tänkte jag. Men allt hon berättade om juicen lät så bra så jag köpte faktiskt en flaska. Den ska bl.a. lugna magen plus att den innehåller massor av antioxidanter och fibrer så den är mättande också.

Nu har jag kommit hem och min mage är helt lugn, kan det vara juicen?


Nu ska jag testa denna i en månad. Får se om jag märkt någon skillnad då.
En halv deciliter innan frukost rekomenderade damen i affären.

Gå in och läs mer här!

Ha en bra onsdag, kramar Annie.

Kommentarer
Postat av: christel

jag har också hört bra om acai men har aldrig provat. du får berätta hur du känner dig om en månad.:)

2010-04-28 @ 19:03:56
URL: http://christelmua.blogg.se/
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Har aldrig ens hört om acia! Förresten, jag ska snart ha tema barnkläder i bloggen, då kommer jag att ha tävlingar, recensioner, skriva om mina favoritbutiker på nätet, visa barnkläder, och komma med tips. För att så många som möjligt ska kunna delta i temahelgen har jag nu en liten tävling på bloggen. Var gärna med och delta! :) KRAM

2010-04-29 @ 20:34:35
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0