Uppe med tuppen... eller iallafall med tåget

Idag är vi uppe tidigt, eller iallafall jag. Jag har varit uppe en timme och nu har Mattias precis stigit upp. Han håller på att ta fram frukost nu, en sån lyx jag har :D Så snart blir det alltså frukost, sen får vi se vad dagen har att bjuda på.
Jag vet iallafall att Mattias ska till garaget och hämta hyrespengarna och ha städdag, vi ska hem till Mattias mamma också ska jag organisera och fixa lite här hemma, kanske även packa en låda. Det blev två igår.. ja; jag vet att det är tidigt att börja packa när det är över en månad kvar till flytten. Men det är ju så kul att packa när man ska flytta, speciellt när man ska flytta från detta stället!

Nu är frukosten framme, måste gå. Ha en bra söndag/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0