Aah ge mig!

Det är så mycket jag vill ha... Sommar, ett par nya jeansshorts, vår nya lägenhet, godis som är nyttigt, mindre snö, semester!, en mascara, världsfred...

Det låter kanske inte så bra att världsfred kommer efter mascara, men det gör det inte i verkligheten så oroa er inte. Jag vet att det inte va så längesedan jag bloggade senast, men tro inte att jag har börjat blogga regelbundet nu. Nä det är bara jag som är väldigt uttråkad och hungrig, vi skulle ju laga mat men Mattias bara jobbar och jobbar så ingen mat får man.

På tal om saker man vill ha... Jag följer en den bloggar och det känns som att alla får barn nu. Är vi inne i någon bebismassproduceringsperiod eller? Inte mig emot, de flesta är ju söta :D Mattias kompis och hans fru åker ner till Thailand nästa torsdag för att hämta sin lilla adoptivson. Ååh jag är så glad för deras skull! Så nu vill jag också ha en bebis, men mamma har sagt att hon inte ska bli mormor på några år så jag får väl vänta. Vi satsar på en liten hund istället. Vi har ju sagt till sommaren men när jag satt och kollade på blocket efter hundvalpar (vilket jag gör varje dag) så hittade jag den sötaste hunden jag sett på länge. Jag visade Mattias bilden, och istället för att bara säga "ja den va söt" och tittade lite snabbt på den som han brukar så mailade han faktiskt ägarna utan att jag visste om det. Allt verkar jättebra med hunden men vi har bestämt att nu inte är någon bra tid för att köpa hund. Med tanke på vår ekonomi (jag har bara studiebidrag) och att vi ska flytta om lite mer än en månad. Så vi får vänta.


Är det inte den sötaste lilla hund ni har sett?!?
Bild från blocket.

Ååh jag vill ha förändring!

Kommentarer
Postat av: Stella

annie, lyssna nu på mig - du är på tok för ung för en bebis (eller läs - stella är på tok för ung för en bebis, vi är ju lika gamla xD)! bättre med hund, då får ni iaf öva på hur krävande små individer kan vara !

2010-02-17 @ 11:17:54
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0