Försök stoppa mig nu mamma...

Nu är alla hjärtans dag över, hoppas ni hade en kärleksfull dag. Vi firade dagen med att göra hemmagjord pizza, hemmagjord glass och chokladsås också gick vi på bio och såg Valentines day. Det va en väldigt mysig film, passade väldigt bra den dagen. Fast det kändes som att hela konceptet i filmen va snott från filmen Love actually. Alltså att filmen följer flera olika personer som blir kära till höger och vänster och efterhand så får man reda på att alla personer hänger ihop på något sett, men det gör kanske inte så mycket. Bra va den ju iallafall!

Eftersom vi skulle göra glassen själv så måste den ju självklart stå i frysen i minst fyra timmar innan den går att äta (om man vill äta den som glass vill säga). Detta glömde ju vi bort helt så när vi ätit upp pizzan så va glassen inte helt frusen. Jaja, tänkte vi, då får vi väl vänta med glassen till senare. Så vi gick på bion och åt en massa popcorn och sen när vi kom hem vid tolv på natten så ställde vi oss och gjorde chokladsås och sen åt vi vår glass. Så HAHA mamma jag åt glass mitt i natten, försök stoppa mig va!

Haha nädå skämt åsido, jag saknar fortfarande mamma, fastän det ändå var ett tag sedan jag flyttade hemifrån.


Egengjord jordgubb- och limeglass med egengjord chokladsås.
Mums!


Nu ska jag fortsätta med mitt skolarbete, ha en bra måndag!
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Ammy

Men ni flyttar snart ner igen ju =) Då får du passa på att träffa din mamma imassor :D Osså får ni komma hit till oss en sväng till ;)

2010-02-15 @ 11:38:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Mamma

Jag saknar dig också. Och du får äta glass mitt i natten om du vill, gnäll inte över midjemått sen bara.

2010-02-15 @ 13:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0