Mitt ansikte trillar av

Jag är så trött på min acne som jag har försökt bli av med i flera år nu, har testat basiron, aberela, tetralysal och zinktabletter, inget har funkat. Så nu har jag lagt ner 850kr på produkter från Dermalogica, och hur är resultatet hittills? Jo jag är rödflammig, prickig, torr och min hud trillar av. Det känns inte som allt står rätt till här. Försöker rädda mitt ansikte med massa aloe-verakräm. Lite panik här alltså!


Kanske inte rätt för mig?

Tror jag blir tvungen att lägga ut nån tusenlappar till på att gå till en hudvårdsterapeut nästa vecka. Usch!

Kommentarer
Postat av: christel

jag hade kunnat berätta att det märket är skit om man har problem. inget receptfritt fungerar. jag hade gått till en läkare och fått medicin. det är det som fungerar bäst.

rödflammig kan man bli första gången man använder en produkt. det är hudens försvar liksom. men det du beskiver är inte normalt.

2010-02-26 @ 15:29:17
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0