Vissa människor är idioter!

Hejsan svejsan. Vi har precis kommit tillbaka från posten, vi va där och lämnade några paket.

När vi hade packat ihop våra paket och kom ut till bilen så såg vi att det va flera fimpar och snusprillor på bilen. Vi hade parkerat den där vi alltid brukar parkera. Tydligen så har några idioter till människor roat sig med att stå på balkongen och kasta ner fimpar och snus på min bil. Det va aska på hela taket. Ååh jag blir så arg! Vissa människor tänker visst inte alls.
Var bara tvungen att avreagera mig, jag har lite svårt att släppa det bara. Hur någon ens får för sig att göra något sådant...

Annars har det varit en okej dag iallafall. Jag har varit inne hela dagen och pluggat. Inte så himla kul. Men nu blir det middag, vi ska testa en ny maträtt idag. Indisk kycklinggryta med dinkelvete och raita blir det. Låter väldigt spännande tycker jag! Det är från den fina kokboken jag fick av Julia och Stella i födelsedagspresent :)

Hoppas ni har en bra måndag, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Stella

vad glad jag blir öve att du använder din present, annie! :)

2010-02-16 @ 10:27:59
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0