Första dagen på året

Har precis ätit frukost och är väldigt trött efter igår. Idag blir det till att slöa på soffan och kolla på tv. Senare blir det pizza och glass. Det låter ju som en perfekt dag!

Men man kan ju inte slöa till helt, ett nyårsmål är ju att jag ska gå ner de fyra kilona som jag gått upp förra året. Vi får väl se hur det går, det behöver ju inte hända med det samma. Jag har iallafall plockat fram mammas "Leg magic" från tv-shop. Så nu tränar ag lite varje gång det är paus i tvprogrammen haha. Jag kommer få megastarka ben om man tänker på hur mycket vi kommer kolla på tv idag.

Nä nu ska jag försöka hitta något bra program att kolla på. Ha en bra fredag, kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0