Jag kunde sova!

Ja jag sov helt utan problem. Jag kanske har blivit vuxen redan så att jag inte får mardrömmar så lätt haha. Så ikväll ska vi se Hannibal Rising, sen så har vi sett alla filmerna om Hannibal. Men det får vänta till ikväll. Nu har vi precis tränat en timme, så nu blir det dusch och sen IKEA. Ja jag vet, vi ska vara sparsamma och inte köpa onödiga saker, men detta är faktiskt inte onödigt. Vi har ingen skrivbordslampa alls och det är lite jobbigt när jag ska sitta hemma och plugga och Mattias sitter hemma och jobbar. Det är ju tyvärr inte ljust ute mellan 8 och 17. Så utan lampa blir det ju inte lätt att få till en normal arbetsdag.

Nu duschen!
Ha en mysig söndag, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Stella

sv: haha, vilken support dina föräldrar ger dig gällande betygen xD mina blir överlyckliga när jag är det, vare sig det är ett G eller inte

2010-01-24 @ 19:03:04
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0