Jag längtar efter att få planera...

Som de flesta som känner mig vet så älskar jag att göra listor över allting. Jag vill ha allt planerat. Jag tycker inte om överraskningar! Så en almanacka är ju ett måste för mig. Enda sedan i början på förra året har jag velat ha en almanacka från personligalmanacka.se. Det blev aldrig att jag köpte någon till förra året men i år bestämde jag mig för att jag skulle ha en! Så jag gick in och beställde en några dagar efter nyårsafton, och den har fortfrande inte kommit. Skolan har ju redan börjat och jag vill planera men nu har jag ingen almanacka.

Jag har fått ett mail om att jag borde få almanackan på måndag (imorgon alltså) så jag hoppas verkligen det. Känns som att jag har väntat i evigheter ju! Iallafall, när jag ändå beställde en till mig så lät jag Mattias designa en också, så jag köpte den till honom i sen julklapp. Han kan ju behöva planera bättre. Förra julen fick han två stycken almanackor av sin syster och han har faktiskt varit ganska flitig med att använda dem. Hoppas han gillar den han får nu också.

Jaja, tänk vilket världsproblem det kan vara med en almanacka. Nu har jag iallafall äntligen jobbat klart med projektet för ikväll. Imorgonbitti fem i åtta är det jag och Linda som hänger på handtaget hos Arkitektkopia. Vi måste ju hinna kopiera våra ritningar så att vi kan färglägga dem och färdigställa dem innan klockan tolv då de ska lämnas in. Inte alls stressad nänä. Typiskt att de inte har öppet på helgen.

Nu ska jag iallafall försöka sova lite så att jag inte försover mig imorgon. Så håller vi tummarna för att min almanacka dimper ner med posten imorgon!
Sov så gott, kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0