Katastrof

Dagen började med en katastrof!! Vi vaknade halv två!!

Jag har aldrig sovit så länge förut (kanske när jag varit sjuk), det är ju inte ens att vakna på förmiddagen istället för morgonen. Det är ju att vakna på eftermiddagen, så hemskt. Det känns som att jag har kastat bort en hel dag. Nu har jag varit vaken i två och en halv timme och det börjar redan bli mörkt. Usch!

Ja iallafall när vi vaknade så bestämde vi oss för att vi var tvugna att vara extra effektiva idag eftersom vi sovit så länge. Jag har hunnit städa köket och dammsuga hela nedanvåningen. Dessutom har jag sorterat tvätt och tvättat två maskiner. Mattias gick ut och skulle tvätta bilen för ungefär två timmar sedan och sen har jag inte sett han. Det kan ju inte ta två timmar att tvätta bilen så jag tror han försöker smita från arbetet här inne. En sån typ alltså.

Wow nu kommer han. Måste kila. Ha det bra, kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0