Patrick Wolf

Mattias satt och kollade igenom sin dator och då hittade han Patrick Wolfs skiva "Magic position" som han skaffade innan vi började "dejta" eftersom jag skulle lära honom att lyssna på rätt musik haha. Har precis lyssnat på Augustine och sitter nu här och undrar varför jag slutade lyssna på honom... verkar dumt ju.


Fick för mig att googla Patrick Wolf och då fick jag fram denna bilden.
Jag hade ingen aning om att han varit modell för Burberry, kändes lite otippat...


Nu ska vi åka till posten och sen handla. Ikväll blir det fisk till middag och sedan äppelkaka till efterrätt. Mums!
Ha en mysig torsdagskväll, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Stella

sv: det är inte helt omöjligt! julia kan kanske också? hör av dig om detaljer! <3

2010-01-29 @ 18:28:00
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag är också inne i en Patrick Wolf period nu... hoppas att han kommer hit till Sverige snart!

2010-02-06 @ 12:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0