Tröttis

Idag är jag en riktig tröttis. Först satt jag åtta timmar i skolan och jobbade och sen gick jag hem och åt pizza. Ja jag vet, vi skulle inte äta ute så mycket men vi orkade verkligen inte laga mat idag. Efter pizzan så satte jag mig för att börja skriva på vår projektrapport, nu har jag skrivit sju sidor och är vääldigt trött. Men ändå inte trött på ett jobbigt sätt. Detta projektet är kul, synd bara att jag är ute i sista sekund som vanligt. Jag kanske lär mig någon gång...

Nu ska jag bara skriva lite till sen slappa lite i soffan innan jag går och lägger mig. Det är så svårt att gå och lägga sig direkt efter att man suttit och skrivit så länge för det är svårt att släppa tankarna på arbetet då.

Hoppas ni sover gott allihop, kramar Annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0