Shutter Island

Nu har vi precis sett på filmen Shutter Island. Egentligen skulle vi se den igår men jag vågade inte när det va mörkt haha så vi bestämde att vi skulle se den på dagen istället. Och nu har vi gjort det...

Den va verkligen konstig och när filmen var slut satt både jag och Mattias och fattade ingenting. Hur slutade den egentligen? Va han knäpp eller inte? Hade de lurat honom? Filmen va väldigt spännande och man blev helt snurrig i huvudet av den. Jag tycker ni ska se den!


Jag tyckte att den va läskig men det tyckte inte Mattias (så klart!).

Kram Annie

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har läst boken och fattade inte heller något i slutet!!!!

2010-07-24 @ 14:46:08
Postat av: Fanny

Ja jag tyckte den var skit bra men slutet var lite knepigt som ni sa.

2010-08-30 @ 07:57:17
URL: http://fannyflummig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0