Vi har fyndat...

Idag var jag, Mattias och Fanny i Malmö och shoppade lite. Fanny fick presentkort på Cervera när hon fyllde år och jag hade två presentkort (student och konfirmation) så vi begav oss till Cervera för att se vad de hade.

Jag samlar på glasen i serien Boda Line och jag har några stycken vinglas och två röda snapsglas. När vi gick inne på Cervera så såg vi att de röda snapsglasen var utgående. Så lagom kul att bara ha två röda snapsglas och resten genomskinliga. Så vi tyckte det va lika bra att köpa så att vi hade sex stycken röda, sex röda och sex genomskinliga blir ju lagom. Fyra snapsglas blev 598kr, så med mina presentkort på 150kr och 400kr så blev det ju bara 48kr kvar. Så vi betalade 12kr per glas när de kostade 299kr från början. Bra fynd eller hur!


Nu har vi sex snapsglas, någon som vill komma och snapsa?

Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Jättesnygg serie! Vill också ha nya glas! :)

2010-08-21 @ 19:58:54
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0