Bättre sent än aldrig... här kommer fiskebilderna

Förra helgen så var vi ute och fiskade lite. Vi köpte med oss lite matsäck bestående av baguetter, laxröra, räkröra, brie, salami, kaffe, öl, cola, vatten. Ja jag tror det var allt. En väldigt mysig dag! Färg fick jag också, kanske lite för mycket.


Den första fisken fångade pappa, en torsk blev det.


Den andra fisken fick Mattias. Väldigt stolt var han för det är den första fisken han någonsin fått.
Även han fick en torsk.

(han skulle se ut som att han höll på att äta fisken men jag va lite sen med kameran,
därav den konstiga minen)



Sen va det Calles tur att få fisk. Även här en torsk (okej ingen fick något annat än torsk).


Till slut så fick Thomas också en fisk, och tur va det. Nu hade alla grabbarna fått vars en fisk.
Inget bråk och gnäll alltså :P

Jag fick ingen fisk men det kan bero på att jag bara fiskade i ca 20 min sen ville jag inte fiska mer. Får man fisk så måste man ju kroka av den. Inget kul! Jag höll koll på "Fish findern" istället.


När vi kom hem till mina föräldrar igen så rensade Mattias de fem fiskarna.

Fem fiskar blev det till slut eftersom pappa fick en till, går knappt att nämna (orättvist ju). Jag kan ju inte säga att Mattias tyckte det va så kul att rensa fisk, men nu är han proffs iallafall. Och stank gjorde han hahahah.

Det va allt för den dagen. Så nu har vi gott om fisk, får se vad vi hittar på med den.
Ha det så bra, kramar Annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0