Nu ska jag bli proffs! på bilar..

Ja nu ska jag bli proffs.. på bilar. Jag ska börja hänga med Mattias i garaget så att jag kan lära mig lite om bilar så att det inte blir som på den tekniska kursen som jag gick för några år sedan. Citat från Marcus Fribergs blogg "Annie e cool, - Ja karossen ser bra ut (kollar på ramen på en Jeep) Hehehehehe, skön typ". Ja det är ju inte fel att vara en skön typ men jag kan nog behöva lära mig lite mer. Kan ju inte direkt påstå att jag kommer ihåg så mycket från den tekniska kursen. Men jag har licens iallafall hehe. 

Första hänget skedde idag. Vi tömde ur Jeepen och flyttade lite grejer. Så vi hann inte så mycket men vi är på G iallafall. Inte fel!


En vacker dag ska bilen se ut som den gjorde förr (fast tuffare).
Vi är realistiska så vi satsar på nästa säsong.

Nä nu måste jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon och jobba.
Sov så gott allihop, kramar Annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0