Så otroligt söt

Igår var jag och Mattias och träffade några vänner som har adopterat en liten pojke ifrån Thailand. Det va första gången vi fick träffa den lilla pojken (och första gången jag träffades hans mamma också för den delen, jättetrevlig!), och jag tror aldrig jag har sett en så söt pojke innan. Han fyller ett år på lördag så han va ju ganska aktiv. Jätte jättesöt!


Vi fick äntligen ge bort den fina pallen som vi specialbeställt från BondeofSweden.
Som ni kanske förstår så heter den lilla pojken Thon. Hans namn är i pusselbitar så att han kan få lära sig pussla med sitt namn. Hoppas de får användningen för den.

Nu ska jag hjälpa Mattias laga mat. Ha en bra söndagkväll.
Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0