Det blev en ny bil

Ja det blev en ny bil till slut. Nu har jag blivit med Toyota och my Toyota is fantastic! Den är jättebekväm att köra, är ny och fin och den har inbyggd gps. Perfekt för mig! Det största köpet jag någonsin gjort, det är därför jag velat så mycket. Det handlar ju ändå om över 100000kr och jag har fått ta lån. Men nu är den min :D Ska kanske försöka ta en bild en dag. Men vi vet ju hur det brukar bli när jag skriver att jag ska visa en bild senare. Det brukar aldrig bli av. Men vi får väl se...

Nu ska vi gå och handla, ikväll blir det taco-night. Har varit hos farmor hela dagen och fotat Yoshi och Bella till årets julkort hehe. Ska väl försöka lägga in en bild på det också.

Var och hälsade på mormor på sjukhuset igår, hon har legat där i två veckor nu. I fredags fick vi reda på att det är cancer. Hoppas verkligen att hon kommer bli bättre, ni får gärna hålla alla tummar och tår ni har! Börjar bli väldigt trött på all otur vi haft i vår släkt (sjukdommar, bilolyckor, dödsfall mm.). När kommer turen kan man ju undra ibland.

Nä nu ska jag inte vara så dyster. Ska försöka få till lite mysstämning här nu.

Ha en mysig söndagskväll // Annie


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 00:57:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0