Nervös och spänd inför imorgon

Sitter och slösurfar runt på lite bloggar och webshoppar, försöker låta bli att shoppa men det är svårt. Det gäller att stänga ner sidorna snabbt innan man hinner beställa något hehe. Som jag ska till Mattias i förigår "Vid nästa månadslön ska jag inte ha några fakturor att betala på grejer jag shoppat på internet... förutom kanske en liten på hm". Ja en liten på hm har det blivit också, men jag menar verkligen en mini mini. Aja, skit samma!

Till saken; det jag är nervös och spänd över är att imorgon ska jag åka och kolla på en bil som jag funderar på att köpa. Bestämde för någon vecka sedan att jag snart ville köpa en ny bil. Trodde ju inte att det skulle gå så här snabbt att hitta en... Men pappa har ju sina kontakter haha. Så bilen jag ska kolla på imorgon är en Toyota Auris. Har aldrig sett en sådan live men de ser fina ut på bilderna jag sett. Det är en 08:a, metallicgrön och den har bara gått 2900mil. Låter super eller hur!? Men den är ju lite dyrare än jag hade tänkt mig. Vi får se vad jag tycker imorgon när jag får se den. Som tur är så ska pappa följa med, känns bra att ha med sig ett bilproffs! ;D


Så här ser en Auris ut
(bilden är från google, alltså inte den jag ska kolla på)


Lovar att jag ska blogga imorgon när jag har kollat på bilen. Spännande, spännande, spännande!

Ha en bra torsdag! Kram Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0