Motivation

Sen vi flyttade ner från Jönköping i mars så har vi försökt hitta motivationen till att börja träna igen. Det är inte lätt... visst man kan tänka "åh vi måste va snygga till beachsäsongen", men jag tror faktiskt inte att det räcker. Så nu har jag och Mattias satt upp två mål.

Den 24:e maj så springer vi 5km i blodomloppet och den den 13:e augusti så springer vi 10km i Kåsebergaloppet. Just nu är jag väldigt taggad, ska sätta upp något slags träningsschema. Detta kan bli bra. Nu är vi i alla fall anmälda så nu finns det ingen återvändo!

Ha en mysig kväll, nu blir det en runda med hunden.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad kul! Jag har funderat på att anmäla mig till en halvmara, du vill inte vara med på det?

2011-01-11 @ 17:49:36
Postat av: Majken

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 @ 13:40:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0